08 octombrie, 2009

Multumesc, dar...



Il postez, pentru ca l-am primit, insa nu consider ca astfel  imi arat recunostinta fata de cel care mi l-a oferit sau fata de cel caruia i-l ofer. Chiar sunt flatata ca imi este bagat in seama blogul pe care eu il bag atat de rar in seama :-) ...si poate ca as putea sa fac acelasi gest dragut pentru altcineva, aflat intr-o situatie asemanatoare mie, dar nu... n-am  sa fac un top. Nu pot. Nu vreau.  Evit pe cat posibil sa fac clasamente de genul asta in orice domeniu, asa ca n-am sa-l duc mai departe. Si chiar daca n-as face un clasament, chiar si prin simpla nominalizare a unei singure persoane, tot as face o departajare. 

Premiul are... ar fi avut urmatoarele reguli:


1. afisarea premiului

2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu

3. oferirea lui la 10 bloggeri

4. informarea bloggerilor prin mesaj

...asa ca, daca doriti a-l inmana Q#%^#&%^* ...inlinkui (cah!) cuiva, don't be shy about it :-)

Pup'shesc! 


Niciun comentariu: